Världens chock

Vaknade över att någonting hamrade riktigt högt imorse. Jag försökte somna om flera gånger, men bankadet var så sjukt störande, hördes som om någon hamrade i ett järnrör utanför fönstret typ.. Så jag bestämde mig för att stiga upp ur sängen och se vad det var. En arg Hanna stiger upp ur sängen, i BH och trosor som jag sov i, och drar snabbt upp rullgardinen för att se vad som står på. Utanför, sisådär 20 cm från mig, står det en man och tittar in på mig. Vi får ögonkontakt och jag blir lite sådär halvchockad och försöker få ner gardinen igen, medan han försöker se så normal ut som möjligt och tittar bort. Chockad står jag kvar vid fönstret ett tag(med rullgardinen nere) och förstår ingenting, innan det slår mig att de sätter upp persienner uppe vid fönstren. Jag satt snabbt på mig kläder efter det och gick till soffan med mitt stora duntäcke och fortsatte sova där..
Nu såhär i efterhand skulle det vara väldigt kul att ha detta på film. Tänk att få se min lite urvakna och framförallt chockade blick och han här fixarkillens förvånade och genanta blick! Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0