JOBBigt

Är helt slut på dagarna och kvällarna nu. Det känns som mitt sommarlov jag skulle få så bra slutade förra veckan. Jag jobbar 8 timmar på dagarna och far till träningarna nästan direkt efter, så är borta i ca 12h vissa dagar. Jag är uppe sent på nätterna och måste alltså upp tidigt till jobbet, men det är bara en vecka kvar innan det borde bli lite lättare jobbschema.
På grund av detta har jag varken kunnat blogga eller hunnit göra så mycket. I helgen var jag ju till VoimisteluPäivät. Det var verkligen stört kul, som alltid med mina gympatjejer. De sjöng för mig på morgonen och allting. I måndags firade vi min födelsedag med släkten, fick tillexempel en finfin dator. Något annat har jag väl inte att säga just nu! Om något roligt händer får jag väl ta och blogga lite igen.. Ha det så bra sålänge! Puss
Lite bilder från VP! Här sitter vi alla och väntar på bussen till hallen.
Mollie, Cello, Sofia, jag och Fanny!
Fanny och jag posar! Gillar längdskillnaden...

Kommentarer
Postat av: Sofiia

tjena foto snottarN!

2012-06-16 @ 21:46:44
URL: http://karlssonssofiia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, bilder jag tagit och skickat till dig också faktiskt ;)

2012-06-21 @ 20:51:24
URL: http://hkpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0