Mysdag

Hej! Hade en väldans trevlig kväll igår. Mötte upp Saga och Janina och for ut med dom, vi satt mestadels vid sofforna på Ångbåtsbryggan och snackade. Tur att det finns såna fina människor i ens liv! Hihi. Jag var hemma runt lite ett och låg och tänkte ett bra tag innan jag somnade. 
 
Imorse vaknade jag av Kajsa som kom in och ropade. Hon är så himlahimla söt alltså. Vi gick ner till stan och gungade och sedan skulle vi besöka alla lekplatser som fanns i stan. Riktigt kul att gå i ösregnet! Snart kommer Cello hit också, vi ska och simma i regnet. Jag har blivit en riktig fisk jag alltså..
 
Imorgon far jag till Stockholm har jag nästan bestämt mig för! Puss och hejs, hörs kanske senare!!
 
 
Såhär såg jag ut igår! Här ser man lite av min nya jacka också, älskar den!!
 
 
Och en bild från Kajsa när hon gungar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0