IITS bilder

Har haft en grym helg på Jurmo. Sov 2,5 h ungefär på hela helgen. Har sovit 15 timmar efter jag kom hem igår men är fortfarande helt slut. Halsont har jag också, var helt grymt kallt på kvällarna.. Det är kanske sånt man får ta bara.
 
Nu om ca 30 minuter ska jag på trääääning igen. Borde egentligen inte alls träna med min hals, men efter pepptalket jag hade med tjejorna förra veckan kan jag inte göra nåt annat än åka ändå. Nu är det tillbaka till rutinerna som gäller. Wiihuuu ♥
 
Här har ni ett antal bilder från Jurmo. Helt i oordning sen..
 
 
Cia, Pernilla och Ida är taggade till att komma fram till Jurmo.
 
 
Saga med hela vår packning.
 
'
 
Kapten Mathias med Ofelias passliga (..) läderjacka.
 
 
Saine, Måns och Cia.
 
 
Var så sjukt fint på dagarna.
 
 
Pernilla tar en liten powernap i tältet! 
 
 
Så på kvällen var hon på G igen!
 
 
Var som sagt TRÖTT efter helgen. Detta är Cia och jag på båten påväg hem.. Somna direkt vi satte oss ner, tror jag!! (Det är Idas bild btw)
 
Där har ni en del bilder iallafall. Resten av bilderna kommer väl dyka upp lite ibland här på bloggen. Nu är det träning just. Ha det bra nu! Pusssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0