If you still look cute at the end of your workout you didn't train hard enought!

Tjenare!
 
Vet ni vad!? Jag (!!!) har tagit årets första dag idag. Sofia pinade ner mig i vattnet.. men jäklar vad skönt det var sen när man väl kom i. Efter doppet vid lilla holmen for jag hem, bytte om och till gymmet med Malin och Emma. Jag köpte månadskort nu så att jag kan träna medan vi har uppehåll. Gymmet gick faktiskt bra också, men det var sinnes vad svettig jag var. Hela min rygg var dyngsur och jag var sprängröd i ansiktet, mysig tjej ändå!! Foten tar förresten ont efter jag sprungit ett tag, måste börja trycka ut svullnaden nu alltså. Det var ungefär allt jag hunnit med idag. 
 
Igår var jag ute och gick på kvällen (börjar bli en liten rutin nu) med Malin D och Cia. Hamnen var lika fin som vanligt! Jag kom hem ganska tidigt, men gick ändå och sova sent. Låg uppe och tänkte på allt och alla. Imorgon funderar jag på att åka till Stockholm och gå runt på något museum och så.. Vi får se hur det blir med det! Hoppas ni alla njuter av eran sommar, för det gör verkligen jag! Puss
 
 
Så sjukt cool katt som gick uppe på stenkrossen!
 
 
Och en bild på mina sandiga fötter, från stranden idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0