Don't judge me by my past. i don't live there anymore!

Rock off är över för detta år. Har för de mesta varit en rolig vecka, men ändå väldigt skönt att 9 dagar av stohej är över. Att umgås och ha kul tar hårt på kroppen, haha! Igår var jag ute på sjön och sedan med Frida och Fanny hela dagen. Hela dagen blev snabbt uppbokad, och kvällen var kul! 
 
Just nu ligger jag i min säng, i mitt dövarma rum. Det blixtrar och mullrar ute, men det är rätt mysigt ändå. Frida och Fanny kom hit ikväll, vi hade tänkt gå ut och gå nu inatt men vågade inte. Har funderat på hur mycket som har förändrats på endast ett år. Hur mycket som egentligen hänt och hur många nya kontakter man lärt känna. Brukar så ofta kännas som att ingenting händer, men det är nog fan fel!
 
Nu ska jag sova och försöka drömma sött! ♥
 
Måste bara säga att rubriken är bland det skönaste jag har hört. Stämmer till 1000!
 
 
En bild på Timbuktu, som verkar så sjukt skön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0