Aj..

Jag vet inte var jag ska börja.. Är så slut att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Min förkylning har blivit värre och det var inte bättre att jag körde ett gympass med Cello och Frida igår. Inatt sov jag knappt alls, för hostade hela tiden. När jag skulle stiga upp imorse ömmade hela kroppen och jag märkte att träningsvärken kommit pårikigt. Nu ska jag försöka vila lite innan jag far ut och kollar på när de andra tränar. I slutet ska Ylva och jag gå igenom dansen till min nya mattserie, wiihuuu!! 
 
Tänkte slänga upp en bild från Bollhalla. Sofia, hoppas det funkar att den kommer upp här ist!! Hihi ♥
 
 
Väldligt suddig, men måste sätta upp den för Sofias skull! 
 
 
Fick förresten ett par skor av Emma eftersom hon var i Stockholm igår. Nog har jag fina systrar ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0