4 juli

Dagarna flyger förbi. Jag gör så mycket och så lite jag kan, jag njuter av sommaren helt enkelt. Jag jobbar inte längre på dagarna och på kvällarna umgås jag med fina vänner till klockan är mycket.

Igår var jag ut till Haje på middag med kusiner och mostrar. Det blev fantastisk god mat och efter middagen for jag ut på en liten cruis med Elin och bilen var full av kusiner. Lite senare mötte jag upp Fanny. Vi gick ner till en brygga och snackade om allt möjligt. Vid lite före 1 traskade jag hemåt i min fina långkjol, hihi. Det var mitt senaste dygn.

Ikväll blir det lite grillning med några söta tjejer.

 
Det var så himla fin kväll igår när färjorna kom in! 
 
 
Som sagt, hur fin kväll som helst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0