Julfest,-afton,-middag

Jag har haft en riktig trevlig jul! For till Ci efter julfesten, dit massor av människor sedan kom. Gick hem alldeles för sent med Sara och var väl hemma vid 4. Somnade först vid 5 efter att ha sett ett avsnitt av gg. I lördags måste jag fixa de sista julklapparna(läs alla julklappar förutom Emmas) vilket jag hann utmärkt faktiskt! 
 
I måndags var vi upp på en traditionell julfrukost till mormor och morfar. Alltid lika mysigt och kaos att träffa hela släkten sådär! Efter att ha ätit mormors bästa makaroner och korv så gick vi ut på promenad med familjen. Kul att gå i cirka en meter hög snö bara för att kunna fika på platsen vi brukar stannar till på, men det var mysigt när vi väl var uppe på berget och satt och drack glögg. 
 
På kvällen åt vi julmiddag och tomten delade ut julklappar! Fick bl.a Spotify, parfym, pengar och presentkort! Riktigt fina presenter, tack alla! 
 
Och så igår var vi till Linda ut i Suns på inflyttningsfest/julmiddag. Hon har det riktigt fint där ute, trodde inte man kunde ha det så bra ute på landet, höhö. Annars har jag bara chillat hemma de här dagarna, och funderar på att fortsätta det. Tror jag blir hemma över nyår med familjen, inte sugen på något annat just nu!
 
Imorgon är det träning vid 11. Har inte varit till salen på år, känns det som, så ska bli superskönt att komma dit igen. Tror det kan bli så att jag kan köra på lite till nu när jag vilat höften. Vi får väl se! Hej så länge!
 
  
         
 
Jag med Ci, Offi och Pernie
 
        
 
Och Rez och världens bästa pappa från julafton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0