Why can't this be my reality!?

Jag har gått över från att ha varit på Facebook och läst bloggar hela nätterna till böcker. Det är helt sjukt, jag köpte 3 stycken böcker när ja var i Stockholm senast och har börjat läsa en bok nu som är riktigt bra. Så nu vet ni varflr jag inte är jätteaktiv här. Sen är det ju också så att jag vill ta vara på de sista dagarna nu innan skolan börjar. Sommaren har gått alldeles för snabbt i år, men oj vad roligt den har varit. ♥
 
Klockan 6 ska jag iväg till Bollhalla, det är träning till 9 vilket betyder att jag kommer vara slut ikväll. Imorgon har vi också träning från 9-12 och sedan 2-5! Taggad till 1000! Puss och hejdå!
 
 
Boken jag läser är den längst till höger, vår bästa tid, LÄS DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0