stockholm

Tjenare! Jag kom just hem från en långpromenad med Frida. Tror inte någon som inte är gympaälskare skulle klara av en sådan promenad med oss.. Vad har jag mera gjort då!? Jo, jag var till Sverige i tisdags. Egentligen ville jag ta en dag där jag bara kunde vara för mig själv osv, men det blev lite annorlunda. Fanny och Frida var med så var med dom ett tag också. Jag hann med en hel del shopping också, allt var nästan onödiga prylar men sånt händer! 
 
Måste också skriva om hur pepp jag är på gympan och träningarna nu. Vill verkligen att det här året ska bli ett bra gympaår nu! 
 
 
Tycker det är så sjukt fint i Stockholm, helt förälskad!!
 
 
SnyggFanny i partybrillsen!!! (glad tjej..)
 
 
Helt slut på båten påväg hem..
 
 
Här är det mesta jag fick med mig hem! 
 
Nu ska jag just iväg på träning, ha det gött! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0