stockholm i mitt hjärta

Har inte hunnit skriva på ett tag nu igen. Igår var jag i Sverige och fixade lite grejer. Jag får lika mycket ångest varje gång jag åker iväg från den staden, vill bara stanna kvar där nununu! Igår var jag uppe och vandrade i Södermalm, inte varit i den delen så mycket förut men riktigt fint var det där. 
 
Idag har jag inte gjort något vettigt. Fanny och Frida kom en stund efter jag stigit upp och vi (läs jag) bakade. Sedan kom det gympa på tvn så vi satt och kollade. Raisman etta i matta och trea på bom, sjukt bra! Efter middagen for familjen och spelade äventyrsgolf, vilket jag kom trea i.. Bara Emma och Rez före mig!
 
Just nu väntar jag på Elin som ska komma efter mig och sedan far vi ut och kör en liten stund, tycker alltid det är lika mysigt! Här är lite bilder från Stockholm och från middagen hos Saga med henne och Annina!
 
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0