Plastens historia

Haft hål ända sen 11 och sen jag har kommit hem har jag bara pluggat. Det känns faktiskt ganska kul att plugga när man väl kommer igång. Sjukt skönt att sitta ensam hemma också så att ingen kan störa en. Just nu håller jag på att forska i plastens historia... Det är kanske inte den roligaste uppgiften, men äh, man lär sig något nytt iallafall. 20 i 3 ska jag vara tillbaka i skolan igen för att ha bild till 4. 
 
Igår hade jag skitsvårt att somna när det bara blixtra och dundra utanför fönstret, men kom ändå upp i tid imorse. När jag satt mig på cykeln mot skolan började det ösregna, så fick klampa in i skolan med droppande kläder. Vääldigt mysigt..!
 
   
 
Såhär ser köksbordet ut just nu..
 
  
 
  
 
Tjeeeenare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0