New bag

Behöver och vill göra typ 50 grejer/dag, men hinner typ med 3.. Känns inte sådär jättebra, men då är det bara att prioritera. Tidsbristen är alltså fortfarande ett hinder för bloggen! Men jag försöker njuta så mycket jag kan av varje dag också, älskar egentligen rutinerna och att få klä mig vettigt igen och så. 
 
Idag var jag och hälsade på Fanny på min enda håltimme. Gött att ligga och snacka med henne i typ 1,5 h och bara vara. Efter skolan var det middag och träning (som de flesta dagar ser ut). Träningarna har gått bra på sistone och efter denna vecka slutar styrkeperioden och vi går in i en tekniksperiod! 
 
Nu ska jag börja lägga mig. Jag försöker komma isäng lite tidigare på kvällarna nu när skolan börjat, funkar lite sådär men ...
 
 
Här är min nya väska förresten! Älskar den verkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0