live your life the way you want

Förlåt för dåligt på inläggsfronten, har haft massa att göra innan skolan skulle starta. Den startade i torsdag och sedan dess har jag haft fullt upp med schemaändringar, träningar och andra saker. I fredags var jag ner till stan en sväng på kvällen efter träningen med Cello. Efter gick vi till hamnen, vi hade helt sjuka ideer och jag har aldrig varit med om en stördare kväll (nästan iaf..) . I lördags var det släktkalas och idag har jag varit på konfirmation! Nu ska jag just ut på en promenad med Cia.
 
Tänkte bjussa på lite bilder från de senaste dagarna!
 
 
Gruppen måste stå ute och vänta i ösregn för att de inte kom in i Bollis innan vi kom!
 
  
 
Cello tyckte det var ganska kul med regn! INTE Frida..
 
  
 
Jag var till Sverige med Malin (ja, än en gång.. Tredje gången på två veckor, hehe) och fick tag på både ett par vita (som ni ser behövdes ett par nya) och mina älskade vinröda converse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0